Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ HD-shop.gr;

Το κατάστημά μας είναι αμιγώς ηλεκτρονικό, η έδρα της επιχείρησης βρίσκεται στον Ν.Σερρών και ο μοναδικός τρόπος πώλησης των προϊόντων μας είναι μέσω του διαδικτύου σε ολόκληρο τον κόσμο.

 

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ ΑΠΟ ΤΟ HD-SHOP.gr;

1. Μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματοςΤοποθετώντας τα προϊόντα στο καλάθι αγορών και ακολουθώντας την βήμα προς βήμα (3 βήματα) διαδικασία της online παραγγελίας.

2. Μέσω τηλεφώνου: Καλώντας στο 2323 111 005 , Δευτέρα έως Σάββατο, 08:00-21:00 (Εκτός Αργιών)

3. Μέσω e-mail: Επικοινωνήστε μαζί μας στο orders@hd-shop.gr.

 

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ;

Μπορείτε να πληρώσετε με Αντικαταβολή, με Κατάθεση στους Τραπεζικούς μας Λογαριασμούς, με Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα σε ασφαλές περιβάλλον (SSL) και μέσω PayPal.

 

ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ-ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ;

Για την απόλυτη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών/χρεωστικών καρτών, κατά τη διαδικασία αγοράς ο πελάτης μεταφέρεται αυτόματα σε secure server (ασφαλή διακομιστή) και όλα τα στοιχεία που μεταβιβάζονται ηλεκτρονικά από τον πελάτη (στοιχεία πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας), καλύπτονται από τον αλγόριθμο κρυπτογράφησης SSL 128-bit, την πιο ισχυρή κρυπτογράφηση που υπάρχει σήμερα παγκόσμια. Στο κατάστημά μας δεν καταχωρείται κανένα στοιχείο από την πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα.

 

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ;

Οι τρόποι αποστολής είναι οι εξής:

1. Με εταιρεία courier ACS ή «Ταχυμεταφορές ΕΛ.ΤΑ.» και ασφαλή παράδοση σε 1-3 εργάσιμες ημέρες σε όλη την Ελλάδα (Μπορείτε να επιλέξετε κατά τη διαδικασία της παραγγελίας μία από τις συνεργαζόμενες εταιρείες Courier). Εάν η περιοχή παράδοσης είναι "δυσπρόσιτη" στο δίκτυο της ACS, θα πρέπει να παραλάβετε την παραγγελίας σας από το κοντινότερο κατάστημα της ACS στην περιοχή σας. Εάν δεν υπάρχει κατάστημα Courier ΕΛΤΑ στην περιοχή παράδοσης, εξυπηρετήστε από το κατάστημα των ΕΛ.ΤΑ. στην περιοχή σας.

2. Για το εξωτερικό ισχύει συστημένη-ασφαλισμένη αποστολή με ταχυδρομείο (ΕΛ.ΤΑ.) και παράδοση εντός 7-14 εργάσιμων ημερών.

Εξαίρεση αποτελούν οι αποστολές στη Βουλγαρία, οι οποίες πραγματοποιούνται με τις συνεργαζόμενες εταιρείες Courier και ασφαλή παράδοση σε 1-4 εργάσιμες ημέρες.

 

ΠΟΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ;

Τα μεταφορικά έξοδα διαμορφώνονται ως εξής:

1.  Για αποστολές εντός Ελλάδας με εταιρεία Courier ACS ή Ταχυμεταφορές ΕΛ.ΤΑ το κόστος αποστολής είναι 1,00€.

  • Πληρωμή με αντικαταβολή: +2,00€.
  • Παράδοση συγκεκριμένες ώρες: +3,50 €
  • Παράδοση ημέρα Σάββατο: +2,50€.

Δεν χρεώνονται μεταφορικά στον πελάτη για αγορά άνω των 50€ στις περιπτώσεις ΠροΠληρωμής (κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή μέσω paypal ή μέσω πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας) και για αγορά άνω των 100€ στην περίπτωση Πληρωμής με Αντικαταβολή, με την προϋπόθεση ότι πραγματοποιείται μία (1) αποστολή ανά παραγγελία. Σε κάθε περίπτωση το κόστος των επιπλέον αποστολών επιβαρύνει τον πελάτη, για τις οποίες θα ενημερώνεται αφού τροποποιηθεί ανάλογα η παραγγελία του.

2. Για το εξωτερικό η χρέωση υπολογίζεται αυτόματα από το σύστημα πριν από την καταχώρηση παραγγελίας και ποικίλει ανάλογα με το βάρος του δέματος, ενώ διαμορφώνεται από τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο των ΕΛ.ΤΑ με ειδικές μειωμένες χρεώσεις.  Εξαίρεση αποτελούν οι αποστολές στην Βουλγαρία, οι οποίες πραγματοποιούνται με τις συνεργαζόμενες εταιρείες courier και κόστος μεταφορικών 3,00 € ανά αποστολή ανεξαρτήτου επιλεγμένου τρόπου πληρωμής (Ισχύουν δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 100 €).

 

ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΤΑΙΝΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ, ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΑΒΩ;

Εφόσον έχετε επιλέξει κατά την διαδικασία της παραγγελίας την αποστολή όλων των προϊόντων μαζί και αυτή περιλαμβάνει προϊόντα διαφορετικής διαθεσιμότητας, η αποστολή θα γίνει λαμβάνοντας υπόψιν την μεγαλύτερη χρονικά διαθεσιμότητα. Αν π.χ. παραγγείλετε ένα προϊόν που φέρει την ένδειξη ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ με χρόνο αποστολής 1-2 εργάσιμες ημέρες και ένα άλλο με χρόνο αποστολής 3-5 εργάσιμες ημέρες, το σύνολο της παραγγελίας σας θα αποσταλεί εντός 3-5 εργάσιμων ημερών. Εφόσον το επιθυμεί ο πελάτης, μπορεί να επιλέξει να παραλάβει τα προϊόντα διαφορετικής διαθεσιμότητας ξεχωριστά κατά την διαδικασία της παραγγελίας, αλλά σε κάθε περίπτωση το κόστος των επιπλέον αποστολών επιβαρύνει τον ίδιο.

 

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ: ΟΛΑ ΜΑΖΙ & ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ;

ΟΛΑ ΜΑΖΙ - Κατά τη διαδικασία της παραγγελίας επιλέξτε αυτόν τον τρόπο παράδοσης όταν επιθυμείτε να παραλάβετε όλα τα προϊόντα μαζί, όταν δηλαδή αυτά γίνουν διαθέσιμα στο σύνολό τους οπότε και ομαδοποιούνται σε όσο το δυνατόν λιγότερες παραδόσεις. Δεν μπορούν να συνδυαστούν στην ίδια παραγγελία, λόγω διαφορετικής διαθεσιμότητας, προϊόντα διαθεσιμότητας με προσέγγιση ΕΤΟΥΣ ή με ένδειξη ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ή με προσέγγιση ΜΗΝΟΣ εφόσον δεν είναι διαθέσιμα τον ίδιο μήνα ή προϊόντα ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ & ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ με προϊόντα ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ & ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ. Στις προαναφερόμενες περιπτώσεις παρακαλούμε διαχωρίστε τα προϊόντα σε διαφορετικές παραγγελίες η' επιλέξτε παράδοση ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ. Διαθέσιμοι όλοι οι τρόποι Πληρωμής (Αντικαταβολή, Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό, Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα, Paypal).

ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ - Κατά τη διαδικασία της παραγγελίας επιλέξτε αυτόν τον τρόπο παράδοσης όταν επιθυμείτε να παραλάβετε κάποια προϊόντα νωρίτερα, οπότε αυτά αποστέλλονται ξεχωριστά, μόλις γίνουν διαθέσιμα, με ξεχωριστή χρέωση ανά αποστολή, σύμφωνα με τους όρους χρήσης. Μπορούν να συνδυαστούν στην ίδια παραγγελία προϊόντα διαφορετικής διαθεσιμότητας. Διαθέσιμοι οι τρόποι Πληρωμής Αντικαταβολή & Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό. Εάν επιθυμείτε Πληρωμή με Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα, Paypal παρακαλούμε διαχωρίστε τα προϊόντα σε διαφορετικές παραγγελίες ή επιλέξτε παράδοση ΟΛΑ ΜΑΖΙ. Δεν παρέχεται αυτός ο τρόπος παράδοσης για κατοίκους εξωτερικού.

 

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ;

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ - Το προϊόν φαίνεται διαθέσιμο, σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση διαθεσιμότητας, στο απόθεμα του καταστήματος ή των επίσημων διανομέων-προμηθευτών. Ο χρόνος αποστολής επισημαίνεται στη σελίδα του προϊόντος.

ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ - Το προϊόν φαίνεται διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας, σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση διαθεσιμότητας, δεν βρίσκεται σε απόθεμα στο κατάστημά μας. Ο πελάτης θα ενημερώνεται σχετικά με το χρονικό διάστημα εκτέλεσης παραγγελίας αφού λάβουμε σχετική νεότερη πληροφόρηση από τον επίσημο διανομέα-προμηθευτή αναφορικά με το απόθεμά του.

ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ - Υπάρχει πληροφόρηση ότι το προϊόν θα γίνει και πάλι διαθέσιμο. Δεν έχει γίνει γνωστός ο ακριβής χρόνος που αυτό θα επανέλθει σε διαθεσιμότητα. Το προϊόν αποστέλλεται μόλις γίνει διαθέσιμο.

ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ - Δεν υπάρχει πληροφόρηση για το εάν το προϊόν θα επανέλθει σε διαθεσιμότητα.

ΣΥΝΤΟΜΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ - Το προϊόν θα γίνει διαθέσιμο σύντομα.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ 2015 (ΈΤΟΣ) - Το προϊόν αναμένεται να γίνει διαθέσιμο εντός έτους 2015. Ο ακριβής χρόνος διαθεσιμότητάς θα γίνει πιο συγκεκριμένος μόλις λάβουμε σχετική επίσημη πληροφόρηση.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ 12/2015 (ΜΉΝΑΣ/ΈΤΟΣ) - Το προϊόν αναμένεται να γίνει διαθέσιμο τον 12ο μήνα του έτους 2015. Ο ακριβής χρόνος διαθεσιμότητάς θα γίνει πιο συγκεκριμένος μόλις λάβουμε σχετική επίσημη πληροφόρηση.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ: ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ - Το προϊόν αναμένεται να γίνει διαθέσιμο μελλοντικά, πλην όμως δεν έχει γίνει γνωστός ακόμη ο ακριβής χρόνος. Ο ακριβής χρόνος διαθεσιμότητάς θα γίνει πιο συγκεκριμένος μόλις λάβουμε σχετική επίσημη πληροφόρηση.

 

ΤΙ ΕΙΝΑΙ η ΠροΠαραγγελία - Κατοχύρωση Χαμηλότερης Τιμής: Προκειμένου εξασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας θα λάβουν την καλύτερη δυνατή τιμή όταν αγοράζουν προϊόντα από το κατάστημά μας, προσφέρουμε την υπηρεσία Κατοχύρωση Χαμηλότερης Τιμής ΠροΠαραγγελίας. Αυτό σημαίνει ότι, εάν έχετε τοποθετήσει ΠροΠαραγγελία προϊόντος και η τιμή του μειωθεί από τον χρόνο τοποθέτησης της παραγγελίας μέχρι την ημερομηνία κυκλοφορίας του, θα σας δωθεί στην χαμηλότερη τιμή. Σε περίπτωση που έχετε πραγματοποιήσει ΠροΠληρωμή του συγκεκριμένυ προϊόντος, θα σας επιστρέψουμε την διαφορά μέσω του τρόπου πληρωμής που εσείς επιλέξατε (κατάθεση, πιστωτική/χρεωστική κάρτα, paypal)

 

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Αφού πραγματοποιήσετε μία παραγγελία, θα λαμβάνεται ενημερώσεις μέσω e-mail για όλα τα στάδια εξέλιξη αυτής. Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας η διαδικασία αυτή έχει αυτοματοποιηθεί στα κάτωθι 7 Βασικά Στάδια Ενημερώσεων:

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΗΚΕ (1/7): Σε αυτή την κατάσταση βρίσκεται η παραγγελία σας αφού την πραγματοποιήσετε και μέχρι να την επεξεργαστούν υπεύθυνοι του καταστήματός μας.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΥΠΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ (2/7): Σε αυτό το στάδιο επεξεργαζόμαστε την παραγγελία σας βάσει των προϊόντων που αυτή περιέχει και λαμβάνονται υπόψη τυχόν επισημάνσεις σας.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ (3/7): Γίνεται έλεγχος της διαθεσιμότητάς των προϊόντων στο απόθεμα του καταστήματός μας και σε αυτό των επίσημων διανομέων-προμηθευτών (η διαθεσιμότητα που αναφέρεται στην σελίδα των προϊόντων προκύπτει βάσει του πιο πρόσφατου-τελευταίου ελέγχου διαθεσιμότητας).

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ (4/7): Σε αυτό το στάδιο έχουμε ήδη προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου παραλάβουμε το-α προϊόν-τα της παραγγελίας σας είτε από το απόθεμα του καταστήματός μας είτε από αυτό του επίσημου διανομέα-προμηθευτή. Σε αυτό το στάδιο επίσης ενημερώνεστε και για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης της παραγγελίας σας (εάν παραγγελία σας περιέχει στο σύνολό της προϊόντα με ένδειξη διαθεσιμότητας ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ, θα έχετε ήδη ενημερωθεί για εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης της παραγγελίας σας πριν από την καταχώρησή της αλλά και αμέσως μετά δηλαδή στο 1/7 στάδιο εξέλιξής της)

ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ (5/7): Σε αυτό το στάδιο έχει δρομολογηθεί η τιμολόγηση της παραγγελίας σας και η έκδοση των απαραίτητων παραστατικών όπως απόδειξη ή τιμολόγιο.

ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ (6/7): Σε αυτό το στάδιο η εκτέλεση της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται και αναμένεται η παράδοσή της στην μεταφορική εταιρεία.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΕΣΤΑΛΗ (7/7): Η παραγγελία σας έχει παραδοθεί στην μεταφορική εταιρεία και αναμένεται να την παραλάβετε στον χώρο σας, την επόμενη εργάσιμη ημέρα ή έως 3 εργάσιμες ημέρες εντός Ελλάδας & σε 5714 εργάσιμες ημέρες στον υπόλοιπο κόσμο.

 

Επιπλέον Ενημερώσεις που μπορεί να λάβετε:

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ: Κατόπιν νεότερου ελέγχου διαθεσιμότητας των προϊόντων στο απόθεμα του καταστήματός μας και σε αυτό των επίσημων διανομέων-προμηθευτών διαπιστώθηκε αλλαγή στην διαθεσιμότητα τους & σας ενημερώνουμε σχετικά με αυτή.

ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ: Η ενημέρωσή σας θα έχει αυτόν τον τίτλο όταν κάποιο από τα προϊόντα της παραγγελίας σας δεν είναι διαθέσιμο, ωστόσο αναμένεται να γίνει διαθέσιμο σε μελλοντικό χρόνο.

ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ: Η ενημέρωσή σας θα έχει αυτόν τον τίτλο όταν κάποιο από τα προϊόντα της παραγγελίας σας αναμένεται να κυκλοφορήσει για πρώτη φορά.

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ: Έχουμε τροποποιήσει κατάλληλα τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει προκειμένου αποφευχθούν φαινόμενα λανθασμένης τιμολόγησης ή αποστολής της παραγγελίας σας. (π.χ. μετατροπή Λατινικών χαρακτήρων σε Ελληνικούς, διόρθωση ορθογραφικών λαθών, διορθώσεις που αφορούν την διεύθυνση αποστολής, κ.ο.κ.). Επίσης, η ενημέρωσή σας θα έχει αυτόν τον τίτλο όταν έχετε επιλέξει την αποστολή των προϊόντων της παραγγελίας σας ξεχωριστά, οπότε και σας ενημερώνουμε για τα επιπλέον μεταφορικά έξοδα ανά αποστολή.

 

ΑΛΛΑΞΑ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ, ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΩ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ; ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΗΔΗ;

Σε περίπτωση που έχετε ολοκληρώσει την διαδικασία της παραγγελίας και για κάποιο λόγο αλλάξατε γνώμη μπορείτε να την ακυρώσετεπριν από την αποστολή της παραγγελίας, είτε άμεσα μετά από σύνδεση στον λογαριασμό σας επιλέγοντας: Οι παραγγελίες μου>Ιστορικό Παραγγελιών/Προβολή>Πληροφορίες Παραγγελίας/Ακύρωση της Παραγγελίας μου, είτε υποβάλλοντας άιτημα ακύρωσης επικοινωνώντας μαζί μας με e-mail στο returns@hd-shop.gr . 

Σε περίπτωση που το έχετε πάρει στα χέρια σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο returns@hd-shop.gr, προκειμένου να επιστρέψετε το προϊόν, μαζί με τo παραστατικό (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο). Εάν ο λόγος επιστροφής του προϊόντος οφείλεται σε σφάλμα δικό μας αναλαμβάνουμε τα μεταφορικά έξοδα για την επιστροφή του προϊόντος. Σε κάθε άλλη περίπτωση αναλαμβάνετε με δικά σας έξοδα να το αποστείλετε με τον τρόπο με τον οποίο το παραλάβατε στην έδρα της επιχείρησης. Στην τελευταία περίπτωση επιστρέφεται στον πελάτη η αξία του προϊόντος χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα μεταφορικά έξοδα ή τα έξοδα αντικαταβολής. *Σε περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε χρήση των ευνοϊκών χρεώσεων των συνεργαζόμενων εταιρειών courier, η χρέωση για την επιστροφή ανέρχεται στο ποσό των 3,00 ευρώ.

 

ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΤΙΜΗ, ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ & ΞΕΝΟΥΣ ΥΠΟΤΙΤΛΟΥΣ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ Κ.Α. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΩ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ;

Μέσω των Φίλτρων Αναζήτησης που βρίσκονται αριστερά της ιστοσελίδας μας, μπορείτε να αναζητήσετε προϊόντα όχι μόνο βάσει διαθεσιμότητας αλλά και βάση τιμής κ.α. χαρακτηριστικών προϊόντων.

 

ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΩ ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ, ΜΠΟΡΩ;

Αρκεί να επιλέξετε κατά την διαδικασία της παραγγελίας την έκδοση τιμολογίου αντί απλής απόδειξης και να δηλώσετε τα απαραίτητα στοιχεία για την έκδοση του, όπως το επαγγελματικό σας Α.Φ.Μ., την αρμόδια Δ.Ο.Υ., την δραστηριότητα κλπ.

 

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΗΜΕΡΑΣ ή ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗ;

Το HD-SHOP.gr δίνει κάποιες ημέρες ή εβδομάδες σε εξαιρετική τιμή-προσφορά κάποια προϊόντα του, πέρα από τις ήδη υπάρχουσες προσφορές! Η προσφορά αυτή ισχύει για χρονικό διάστημα μίας ημέρας ή εβδομάδας και για περιορισμένο αριθμό τεμαχίων, μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων!

Φόρμα Επικοινωνίας