Συχνές Ερωτήσεις

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ HD-shop.gr; ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΙ ΑΝ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ;

Το κατάστημά μας είναι αμιγώς ηλεκτρονικό & αποστέλλουμε όλα τα προϊόντα μας με Courier.

 

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ ΑΠΟ ΤΟ HD-SHOP.gr;

1. Μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματοςΤοποθετώντας τα προϊόντα στο καλάθι αγορών και ακολουθώντας την βήμα προς βήμα (3 βήματα: Πληροφορίες Παράδοσης, Πληροφορίες Πληρωμής, Επιβεβαίωση Παραγγελίας) διαδικασία της online παραγγελίας.

2. Μέσω τηλεφώνου: Καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο 2323 111 005 , Δευτέρα έως Σάββατο, 08:00-21:00 (GMT+2 , Εκτός Αργιών)

3. Μέσω e-mail: Επικοινωνήστε μαζί μας στο contact@hd-shop.gr.

*Για προϊόντα με την ένδειξη Limited (Εκδόσεις Περιορισμένης Διανομής) δε δύναται να γίνει κράτηση-παραγγελία για αυτά με επικοινωνία (e-mail ή τηλεφωνικά ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης), λόγω της περιορισμένης διανομής τους & της τήρησης αυστηρής χρονικής προτεραιότητας. Θα πρέπει να καταχωρηθεί παραγγελία από τον ίδιο τον πελάτη μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος (ιστοσελίδα).

 

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ;

Μπορείτε να πληρώσετε με Αντικαταβολή, με Κατάθεση στους Τραπεζικούς μας Λογαριασμούς (Εθνική, Eurobank, Πειραιώς), με Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα σε απόλυτα ασφαλές περιβάλλον (SSL) και μέσω PayPal. Περισσότερες Πληροφορίες ΕΔΩ.

 

ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ-ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ;

Για την απόλυτη ασφάλεια των συναλλαγών σας, τόσο κατά την πλοήγηση όσο και κατά τη διαδικασία αγοράς όλα τα στοιχεία που μεταβιβάζονται ηλεκτρονικά από τον πελάτη καλύπτονται από τον αλγόριθμο κρυπτογράφησης SSL 128-bit, την πιο ισχυρή κρυπτογράφηση που υπάρχει σήμερα παγκόσμια. Στο κατάστημά μας δεν καταχωρείται & δεν αποθηκεύεται κανένα στοιχείο από την πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα.

 

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ;

Οι τρόποι αποστολής είναι οι εξής:

1. Στην Ελλάδα με εταιρεία courier "ACS" ή "Ταχυμεταφορές ΕΛ.ΤΑ." ή "Speedex" και ασφαλή παράδοση σε 1-3 εργάσιμες ημέρες σε όλη την Ελλάδα (Μπορείτε να επιλέξετε κατά τη διαδικασία της παραγγελίας μία από τις δύο συνεργαζόμενες εταιρείες Courier). Εάν η περιοχή παράδοσης είναι "δυσπρόσιτη" στο δίκτυο της ACS, θα πρέπει να παραλάβετε την παραγγελίας σας από το κοντινότερο κατάστημα της ACS στην περιοχή σας. Εάν δεν υπάρχει κατάστημα Courier ΕΛΤΑ στην περιοχή παράδοσης, εξυπηρετήστε από το κατάστημα των ΕΛ.ΤΑ. στην περιοχή σας. Όλες οι αποστολές είναι ανιχνεύσιμες & σας δίνουμε τον αριθμό αποστολής ώστε να παρακολουθείτε την πορεία του δέματος ανά πάσα στιγμή.

2. Δεν αποστέλλουμε πλέον στο εξωτερικό, πλην των χωρών της Κύπρου & της Βουλγαρίας. Οι αποστολές στην Κύπρο πραγματοποιούνται μέσω ACS. Οι αποστολές στην Βουλγαρία πραγματοποιούνται μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας courier "Econt". Όλες οι αποστολές είναι ανιχνεύσιμες & σας δίνουμε τον αριθμό αποστολής ώστε να παρακολουθείτε την πορεία του δέματος ανά πάσα στιγμή.

 

ΠΟΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ;

Τα μεταφορικά έξοδα διαμορφώνονται ως εξής:

1.  Για αποστολές εντός Ελλάδας με εταιρεία Courier ACS ή Ταχυμεταφορές ΕΛ.ΤΑ το κόστος αποστολής είναι 1,00€ (Μεταφορικά εξόδα για Πληρωμή Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, Με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, Μέσω PayPal: 1,00€).

  • Πληρωμή με αντικαταβολή: +2,00€ (Μεταφορικά εξόδα για Πληρωμή με αντικαταβολή: 3,00€).
  • Παράδοση συγκεκριμένες ώρες: +3,50 € (Μεταφορικά εξόδα για Παράδοση συγκεκριμένες ώρες: 6,50€).
  • Παράδοση ημέρα Σάββατο*: +2,50€  (σύνολο Μεταφορικών εξόδων: 5,50€). *Η παράδοση ημέρα Σάββατο ενδέχεται να μην είναι εφικτή σε ορισμένες περιπτώσεις, ο πελάτης θα ενημερώνεται σχετικά.

Δεν χρεώνονται μεταφορικά στον πελάτη για αγορά άνω των 50€ στις περιπτώσεις ΠροΠληρωμής (κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή μέσω paypal ή μέσω πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας) και για αγορά άνω των 100€ στην περίπτωση Πληρωμής με Αντικαταβολή, με την προϋπόθεση ότι πραγματοποιείται μία (1) αποστολή ανά παραγγελία. Σε κάθε περίπτωση το κόστος των επιπλέον αποστολών επιβαρύνει τον πελάτη, για τις οποίες θα ενημερώνεται αφού τροποποιηθεί ανάλογα η παραγγελία του.

2. Για το εξωτερικό η χρέωση υπολογίζεται αυτόματα από το σύστημα πριν από την καταχώρηση παραγγελίας και ποικίλει ανάλογα με τον επιλεγμένη ταχύτητα παράδοσης & την χώρα, είτε ανάλογα με το βάρος του δέματος, είτε ανεξάρτητα από αυτό, ανάλογα με την επιλεγμένη ταχύτητα παράδοσης. Επιπλέον ισχύουν δωρεάν μεταφορικά για οι αποστολές στην Βουλγαρία για παραγγελίες άνω των 100 € (ανεξαρτήτου του επιλεγμένου τρόπου πληρωμής).

 

ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΤΑΙΝΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ, ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΠΟΣΤΑΛΛΟΥΝ;

Εφόσον έχετε επιλέξει κατά την διαδικασία της παραγγελίας την αποστολή όλων των προϊόντων μαζί και αυτή περιλαμβάνει προϊόντα διαφορετικής διαθεσιμότητας, η αποστολή θα γίνει λαμβάνοντας υπόψιν την μεγαλύτερη χρονικά διαθεσιμότητα. Αν π.χ. παραγγείλετε ένα προϊόν που φέρει την ένδειξη ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ με χρόνο αποστολής 1-2 εργάσιμες ημέρες και ένα άλλο με χρόνο αποστολής 3-5 εργάσιμες ημέρες, το σύνολο της παραγγελίας σας θα αποσταλεί εντός 3-5 εργάσιμων ημερών. Για όλα τα προϊόντα που κατά την καταχώρηση της παραγγελίας έφεραν την ένδειξη ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ενημερώνεστε για τον Εκτιμώμενο Χρόνο Παράδοσης τόσο πριν από την καταχώρηση της (Διαδικασία CheckOut) αλλά και μετά από αυτή μέσω E-MAIL ή SMS. Για τα προϊόντα με την ένδειξη διαθεσιμότητας ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ, ενημερώνεστε μετά πό την καταχώρηση της παραγγελίας για τη διαθεσιμότητα η οποία παρέχεται από τον-ους επίσημο-ους διανομέα-είς/προμηθευτή-ές, μόλις Λάβουμε Απάντηση & Εφόσον Υπάρχει Απόθεμα θα Ενημερωθείτε Άμεσα για τον Χρόνο Παράδοσης.Τα προϊόντα που φέρουν την ένδειξη διαθεσιμότητας ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ, αυτά αποστέλλονται το αργότερο μέχρι την οριζόμενη ημερομηνία ή εφόσον αυτή είναι κατά προσέγγιση μηνός (π.χ. 12/2018) εντός του μηνός ή έτους εντός του έτους (π.χ. 2018). Εφόσον το επιθυμεί ο πελάτης, μπορεί να επιλέξει να παραλάβει τα προϊόντα διαφορετικής διαθεσιμότητας ξεχωριστά κατά την διαδικασία της παραγγελίας, αλλά σε κάθε περίπτωση το κόστος των επιπλέον αποστολών επιβαρύνει τον ίδιο, ανάλογα με τους όρους χρήσης.

 

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ;

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ - Το προϊόν φαίνεται διαθέσιμο, σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση διαθεσιμότητας, στο απόθεμα του καταστήματος ή των επίσημων διανομέων-προμηθευτών. Ο χρόνος αποστολής επισημαίνεται στη σελίδα του προϊόντος.

ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ - Το προϊόν φαίνεται διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας, σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση διαθεσιμότητας, δεν βρίσκεται σε απόθεμα στο κατάστημά μας. Ο πελάτης θα ενημερώνεται σχετικά με το χρονικό διάστημα εκτέλεσης παραγγελίας αφού λάβουμε σχετική νεότερη πληροφόρηση από τον επίσημο διανομέα-προμηθευτή αναφορικά με το απόθεμά του.

ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ - Υπάρχει πληροφόρηση ότι το προϊόν θα γίνει και πάλι διαθέσιμο. Δεν έχει γίνει γνωστός ο ακριβής χρόνος που αυτό θα επανέλθει σε διαθεσιμότητα. Το προϊόν αποστέλλεται μόλις γίνει διαθέσιμο.

ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ - Δεν υπάρχει πληροφόρηση για το εάν το προϊόν θα επανέλθει σε διαθεσιμότητα.

ΣΥΝΤΟΜΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ - Το προϊόν θα γίνει διαθέσιμο σύντομα.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ 2021 (ΈΤΟΣ) - Το προϊόν αναμένεται να γίνει διαθέσιμο εντός έτους 2021. Ο ακριβής χρόνος διαθεσιμότητάς θα γίνει πιο συγκεκριμένος μόλις λάβουμε σχετική επίσημη πληροφόρηση.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ 12/2021 (ΜΉΝΑΣ/ΈΤΟΣ) - Το προϊόν αναμένεται να γίνει διαθέσιμο τον 12ο μήνα του έτους 2021. Ο ακριβής χρόνος διαθεσιμότητάς θα γίνει πιο συγκεκριμένος μόλις λάβουμε σχετική επίσημη πληροφόρηση.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ: ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ - Το προϊόν αναμένεται να γίνει διαθέσιμο μελλοντικά, πλην όμως δεν έχει γίνει γνωστός ακόμη ο ακριβής χρόνος. Ο ακριβής χρόνος διαθεσιμότητάς θα γίνει πιο συγκεκριμένος μόλις λάβουμε σχετική επίσημη πληροφόρηση.

 

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ: ΟΛΑ ΜΑΖΙ & ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ;

ΟΛΑ ΜΑΖΙ - Κατά τη διαδικασία της παραγγελίας επιλέξτε αυτόν τον τρόπο παράδοσης όταν επιθυμείτε να παραλάβετε όλα τα προϊόντα μαζί, όταν δηλαδή αυτά γίνουν διαθέσιμα στο σύνολό τους οπότε και ομαδοποιούνται σε όσο το δυνατόν λιγότερες παραδόσεις. Δεν μπορούν να συνδυαστούν στην ίδια παραγγελία, λόγω διαφορετικής διαθεσιμότητας, προϊόντα διαθεσιμότητας με προσέγγιση ΕΤΟΥΣ ή με ένδειξη ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ή με προσέγγιση ΜΗΝΟΣ εφόσον δεν είναι διαθέσιμα τον ίδιο μήνα ή προϊόντα ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ & ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ με προϊόντα ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ & ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ. Στις προαναφερόμενες περιπτώσεις παρακαλούμε διαχωρίστε τα προϊόντα σε διαφορετικές παραγγελίες η' επιλέξτε παράδοση ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ. Διαθέσιμοι όλοι οι τρόποι Πληρωμής (Αντικαταβολή, Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό, Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα, Paypal).

ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ - Δεν παρέχεται πλέον η δυνατότητα αποστολής των προϊόντων μίας παραγγελίας ξεχωριστά. Παρακαλούμε, εφόσον εμφανιστεί το σχετικό μήνυμα κατά τη διαδικασία της παραγγελίας, διαχωρίστε τα προϊόντα με διαφορετική διαθεσιμότητα (μικτά προϊόντα που είναι ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ με ΑΛΛΑ που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ) σε διαφορετικές παραγγελίες.

 

ΤΙ ΕΙΝΑΙ η "Κατοχύρωση Χαμηλότερης Τιμής": Προκειμένου εξασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας θα λάβουν την καλύτερη δυνατή τιμή όταν αγοράζουν προϊόντα από το κατάστημά μας, προσφέρουμε την υπηρεσία Κατοχύρωση Χαμηλότερης Τιμής. Αυτό σημαίνει ότι, εάν έχετε τοποθετήσει Παραγγελία προϊόντος και η τιμή του μειωθεί από τον χρόνο τοποθέτησης της παραγγελίας μέχρι την ημερομηνία αποστολής ή κυκλοφορίας του, θα σας δωθεί στην χαμηλότερη τιμή. Σε περίπτωση που έχετε πραγματοποιήσει ΠροΠληρωμή του συγκεκριμένου προϊόντος, θα σας επιστρέψουμε την διαφορά μέσω του τρόπου πληρωμής που εσείς επιλέξατε (κατάθεση, πιστωτική/χρεωστική κάρτα, paypal)

 

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Αφού πραγματοποιήσετε μία παραγγελία, θα λαμβάνεται ενημερώσεις μέσω e-mail για όλα τα στάδια εξέλιξη αυτής. Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας η διαδικασία αυτή έχει αυτοματοποιηθεί στα κάτωθι 3 Βασικά Στάδια Ενημερώσεων & δεν σας ενοχλούμε έως ότου υπάρξει αλλαγή σχετικά με την κατάστασή της παραγγελίας σας:

1/3. ΛΗΨΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ: Σε αυτή την κατάσταση βρίσκεται η παραγγελία σας αφού την πραγματοποιήσετε, ενώ εμείς την επεξεργαζόμαστε βάσει των προϊόντων που αυτή περιέχει και λαμβάνουμε υπόψη τυχόν επισημάνσεις ή αιτήματά σας. Θα σας ενημερώσουμε εκ νέου για την εξέλιξή της. Συγκεντρώνονται τα προϊόντα της παραγγελίας σας από απόθεμα καταστήματος & επίσημων διανομέων-προμηθευτών, ενώ ελέγχουμε εκ νέου την διαθεσιμότητά & την κατάσταση τους, ώστε να είμαστε σίγουροι ότι θα τα παραλάβετε σε άριστη κατάσταση!

2/3. ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ & ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ: Συσκευάζουμε την παραγγελία σας & την προετοιμάζουμε για να παραδοθεί στην μεταφορική εταιρεία. Εάν χρειαστεί να πραγματοποιήσετε αλλαγές σχετικά με την παραγγελία σας, θα πρέπει να ενημερώσετε άμεσα σε αυτό το στάδιο καθώς ενδέχεται να μην μπορεί πλέον να τροποποιηθεί.

3/3. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΕΣΤΑΛΗ: Η παραγγελία σας έχει ήδη παραδοθεί από το κατάστημά μας στην μεταφορική εταιρεία & δεν μπορούν πλέον να γίνει καμία αλλαγή σε αυτή. Αν και έχετε ήδη ενημερωθεί για τον Χρόνο Παράδοσης της παραγγελίας σας σε προηγούμενο σταδιο, ανάλογα με την Ταχύτητα Παράδοσης που είχατε επιλέξει κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας, η παραγγελία σας αναμένεται να παραδοθεί σε 1-4 Εργάσιμες Ημέρες εφόσον είχατε επιλέξει την Ταχύτατη Παράδοση, σε 5-7 Εργάσιμες Ημέρες εφόσον είχατε επιλέξει την Γρήγορη Παράδοση και σε 7-14 Εργάσιμες Ημέρες εφόσον είχατε επιλέξει την Κανονική Παράδοση. Για να ακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας Δείτε ή κάντε Κλικ στην υπερσύνδεση (Link) Αναζήτηση Αποστολής που θα λάβετε μέσω e-mail σε αυτό το στάδιο. Αν χρειαστεί να επιστρέψετε ένα προϊόν, παρακαλούμε ελέγξτε τους Όρους Χρήσης. 

 

Επιπλέον Ενημερώσεις που μπορεί να λάβετε:

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ - Κατόπιν νεότερου ελέγχου διαθεσιμότητας των προϊόντων στο απόθεμα του καταστήματός μας και σε αυτό των επίσημων διανομέων-προμηθευτών διαπιστώθηκε αλλαγή στην διαθεσιμότητα τους & σας ενημερώνουμε σχετικά με αυτή.

ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ: ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ - Έχετε επιλέξει προϊόν-τα το-α οποίο-α δεν είναι Άμεσα Διαθέσιμο-α στο κατάστημά μας, έτσι η πληροφόρηση διαθεσιμότητας για αυτό-ά παρέχεται από τον-ους επίσημο-ους διανομέα-είς/προμηθευτή-ές. Σας ειδοποιηούμε με E-MAIL ή SMS για τη διαθεσιμότητα μόλις λάβουμε σχετική απάντηση από τον-ους επίσημο-ους διανομέα-είς/προμηθευτή-ές. Συνήθως την λαμβάνουμε σε 1-3 Εργάσιμες Ημέρες, ανάλογα με τον-ους επίσημο-ους διανομέα-είς/προμηθευτή-ές. Επιπλέον Χρόνος ίσως απαιτηθεί για προϊόντα Εισαγωγής, δηλαδή από επίσημο-ους διανομέα-είς/προμηθευτή-ές εκτός Ελλάδος.

ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ: ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ - Σας ενημερώνουμε για το Εκτιμώμενο Χρονικό Διάστημα Παράδοσης που μας δόθηκε από τον-ους επίσημο-ους διανομέα-είς/προμηθευτή-ές, για το-α προϊόν-τα ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ που έχετε επιλέξει. Σας ενημερώνουμε εκ νέου για τυχόν αποκλίσεις από το Εκτιμώμενο Χρονικό Διάστημα Παράδοσης, αφού λάβουμε επιπλέον πληροφόρηση από τον-ους επίσημο-ους διανομέα-είς/προμηθευτή-ές.


ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ: Η ενημέρωσή σας θα έχει αυτόν τον τίτλο όταν κάποιο από τα προϊόντα της παραγγελίας σας δεν είναι διαθέσιμο, ωστόσο αναμένεται να γίνει διαθέσιμο σε μελλοντικό χρόνο.

ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ: Η ενημέρωσή σας θα έχει αυτόν τον τίτλο όταν κάποιο από τα προϊόντα της παραγγελίας σας αναμένεται να κυκλοφορήσει για πρώτη φορά.

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ: Έχουμε τροποποιήσει κατάλληλα τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει προκειμένου αποφευχθούν φαινόμενα λανθασμένης τιμολόγησης ή αποστολής της παραγγελίας σας. (π.χ. μετατροπή Λατινικών χαρακτήρων σε Ελληνικούς, διόρθωση ορθογραφικών λαθών, διορθώσεις που αφορούν την διεύθυνση αποστολής, κ.ο.κ.). Επίσης, η ενημέρωσή σας θα έχει αυτόν τον τίτλο όταν έχετε επιλέξει την αποστολή των προϊόντων της παραγγελίας σας ξεχωριστά, οπότε και σας ενημερώνουμε για τα επιπλέον μεταφορικά έξοδα ανά αποστολή.

 

ΑΛΛΑΞΑ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ, ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΩ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ; ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΗΔΗ;

Σε περίπτωση που έχετε ολοκληρώσει την διαδικασία της παραγγελίας και για κάποιο λόγο αλλάξατε γνώμη μπορείτε να την ακυρώσετεπριν από την αποστολή της παραγγελίας, είτε άμεσα μετά από σύνδεση στον λογαριασμό σας επιλέγοντας: Οι παραγγελίες μου>Ιστορικό Παραγγελιών/Προβολή>Πληροφορίες Παραγγελίας/Ακύρωση της Παραγγελίας μου, είτε υποβάλλοντας άιτημα ακύρωσης επικοινωνώντας μαζί μας με e-mail στο returns@hd-shop.gr . 

Σε περίπτωση που το έχετε πάρει στα χέρια σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο returns@hd-shop.gr, προκειμένου να επιστρέψετε το προϊόν, μαζί με τo παραστατικό (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο). Εάν ο λόγος επιστροφής του προϊόντος οφείλεται σε σφάλμα δικό μας αναλαμβάνουμε τα μεταφορικά έξοδα για την επιστροφή του προϊόντος. Σε κάθε άλλη περίπτωση αναλαμβάνετε με δικά σας έξοδα να το αποστείλετε με τον τρόπο με τον οποίο το παραλάβατε στην έδρα της επιχείρησης. Στην τελευταία περίπτωση επιστρέφεται στον πελάτη η αξία του προϊόντος χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα μεταφορικά έξοδα ή τα έξοδα αντικαταβολής. *Σε περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε χρήση των ευνοϊκών χρεώσεων της συνεργαζόμενης εταιρείας courier ACS, η χρέωση για την επιστροφή ανέρχεται στο ποσό των 3,00 ευρώ.

 

ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΤΙΜΗ, ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ & ΞΕΝΟΥΣ ΥΠΟΤΙΤΛΟΥΣ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ Κ.Α. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΩ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ;

Μέσω των Φίλτρων Αναζήτησης που βρίσκονται αριστερά της ιστοσελίδας μας, μπορείτε να αναζητήσετε προϊόντα όχι μόνο βάσει διαθεσιμότητας αλλά και βάση τιμής κ.α. χαρακτηριστικών προϊόντων.

 

ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΩ ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ, ΜΠΟΡΩ;

Αρκεί να επιλέξετε κατά την διαδικασία της παραγγελίας την έκδοση τιμολογίου αντί απλής απόδειξης και να δηλώσετε τα απαραίτητα στοιχεία για την έκδοση του, όπως το επαγγελματικό σας Α.Φ.Μ., την αρμόδια Δ.Ο.Υ., την δραστηριότητα κλπ.